درد من و.......


خلوتگاه من و دوستان

قلمرو قلبهای ما


درد من ، حصار برکه نیست

درد من زیستن با ماهیانی ست

که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است

(دکتر مصدق)




درد من تنهایی نیست

بلکه مرگ ملتی ست

که گدایی را قناعت،

بی عرضگی را صبر،

و با تبسمی بر لب، این حماقت را حکمت خدا می نامند.

(گاندی)



نظرات شما عزیزان:

ساعت17:15---28 دی 1391
چارلی چاپلين می‌گويد:

پس از كلی فقر به ثروت و شهرت رسيدم آموختم كه:

با پول می‌شود . . .

خانه خريد ولی آشيانه نه . . .

رختخواب خريد ولی خواب نه . . .

ساعت خريد ولی زمان نه . . .

می‌توان مقام خريد ولی احترام نه . . .

می‌توان كتاب خريد ولی دانش نه . . .

دارو خريد ولی سلامتی نه . . .

می‌توان آدم خريد اما دل نه . . . ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مرسی قشنگ بود خسته نباشی


ساعت14:27---28 دی 1391
بعضی حرفا رو نمیشه گفت

باید خورد...

ولی بعضی حرفا رو نه می شه گفت

نه میشه خورد

می مونه سر دل!

... میشه دل تنگ!

میشه بغض!

میشه سکوت!

میشه همون وقتی که خودتم نمیدونی چته!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ زیبا و قشنگ بود مثل همیشه خسته نباشی مرسی ابجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:مصدق,حصار برکه,گاندی,حکمت خدا,ساعت 11:52 توسط kiyan| |


Power By: LoxBlog.Com